"שוק רמלה לוד" חוזר ב Dcity

עפר גדנקן No Comments on "שוק רמלה לוד" חוזר ב Dcity

הבשורה הירושלמית שכולם חיכו לה: "שוק רמלה לוד" חזר ומתקיים בימי שני ושישי ב Dcity

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הפסקה של שנים שעיריית ירושלים סגרה במתחם התחנה, היא חזרה ובגדול. בירת העיצוב של ישראל, Dcity  במעלה אדומים, פתחה את שעריה עבור השוק הוותיק והאטרקטיבי ביותר, "שוק רמלה לוד". מעל 150 דוכנים מחכים לקהל הרחב בכל ימי שני ושישי, עם מגוון מוצרים החל מבגדי ילדים, נעליים, מצעים, כלים, פירות ועוד.

זהו צעד משמעותי עבור בירת העיצוב, שממשיכה במגמת הרחבת הפעילות ככל הניתן למען כמה שיותר קהלים. לאחר פתיחתו של סניף הענק של רשת מקס סטוק, בן למעלה מ- 2500 מטר, גדל מספר המבקרים במאות לקוחות ביום והנהלת Dcity ממשיכה להפתיע ולהתחדש.

אפשר לומר בוודאות כי כל אפשרויות הקנייה המגוונות ביותר קיימות במתחם הגדול בישראל, שהוקם במטרה לאגד תחתיו את כל עולמות עיצוב ושיפוץ הבית. כניסתו של "שוק רמלה לוד" הגיעה כדרישה גוברת מצד הציבור והמהלך אכן הוכיח את עצמו, כאשר כבר בשבוע הרביעי משבוע הפתיחה, אירח למעלה מ- 20 אלף לקוחות ביום אחד. השוק הוותיק מציע מוצרים כמעט בלתי מוגבלים וכמובן במחירים ללא תחרות וכל זאת באווירה המיוחדת והמוכרת כל כך לשוק. ססגונית, תוססת, צבעונית ומהנה שמושכת אליה אנשים שוב ושוב.

השוק מתקיים במתחם Dcity מדי יום שני בין השעות 8:00-20:00 ובימי שישי מהשעה 8.00 בבוקר עד השעה 15.00 כשהאורחים הרבים ייהנו מהסעות חינם מירושלים וממעלה אדומים ואלו המגיעים ברכב, ייהנו מאלפי מקומות חניה מרווחים ונוחים. תנאים מושלמים למסע קניות חוויתי במיוחד.

"המטרה שלנו היא להעניק לאורחים שלנו את החוויה הטובה ביותר על מנת להפוך את מסע הרכישות שלהם לנעים ומשתלם", מסבירה פנינה רווח, מנכ"לית Dcity . "במסגרת תשומת הלב שלנו לכלל הציבור, אנחנו שמחים לפתוח את שערינו עבור השוק הפופולארי, שוק רמלה לוד, משום שראינו בו את דרישות הציבור שלנו. מגוון עצום, אפשרויות רבות ומענה מוחלט ליוקר המחיה".

Dcity במעלה אדומים מחכה לכם עם כבישי גישה נוחים, חניון רחב ידיים ללא תשלום, חווית עיצוב שטרם נראתה כמותה בישראל וכמוה מציעים רק מרכזי העיצוב הגדולים ביותר באירופה ובארצות הברית. עם יותר מ- 200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית, מוצרי חשמל, אקססוריז. במגוון מותגים ובמחירים שמתאימים לכל כיס, בכל הרמות והסגנונות.

מאז הקמתה של בירת העיצוב של ישראל, מלאכת השיפוץ או עיצוב הבית מחדש, שנחשבו לתהליך מעיק ומייגע, קיבלו ממד חדש. מקום אחד, מרהיב ויפה שמאגד תחתיו את כל הצרכים מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר. בנוסף, הטבות שונות שניתנות בו בכל הזדמנות לאורך השנה, מייצרות אינטרקציה גדולה, גם עם אדריכלים ואדריכליות וכמובן עם לקוחות שיכולים ליהנות מכל העולמות.

 שוק רמלה – לוד במתחם Dcity, חוויה שאתם לא רוצים להחמיץ



0 תגובות